Iets te vieren ?

How you party is none of our business…. Where you party is our business…

Het is zo gek nog niet of in de “Alphorn” kan het geregeld worden! Verjaardag, Jubileum, Communie, Bruiloft, Personeelsfeest, Babyborrel, Themaparty of niet alledaagse dingen zoals een koffietafel in een andere locatie dan een standaard zaal of zelfs een openbare verkoop of groepsvergaderingen zijn gezien de faciliteiten als een groot scherm helemaal geen punt in de “Alphorn”.

We denken met onze gasten mee en geven aan het geheel een speciaal tintje, alleen drankjes of toch ook hapjes misschien wel een hapjes buffet of een uitgebreid buffet behoren tot de mogelijkheden en dat voor ieders budget. We werken met de beste cateraars zodat wij er zeker van zijn dat onze klanten en hun gasten met een tevreden gevoel huiswaarts keren.

Wat betreft de capaciteit van onze zaak kunnen we tot 250 man in buffetvorm serveren zonder eten kunnen we in overleg meer personen herbergen in onderling overleg. In de vaste DJ booth kunnen wij (of jullie) de muziek verzorgen of via een playlist uw muziekkeuze zelf samenstellen.

Zoals u ziet mogelijkheden genoeg, zelfs meer dan wij u hier kunnen noemen. Wil je meer info bel dan +32-493-505510 of stuur een mailtje met telefoonnummer naar info@alphorn.be en wij nemen direct contact met u op.

Comments are closed.